WILCZEŁYKO – zamknięcie tryptyku

Wilczełyko

Z okazji Dziadów projekt WILCZEŁYKO zaprezentował utwór „Na cmentarzu mieszkać będę”. Kończy on tryptyk „Pieśni spoza czasu”, prezentujący trzy pieśni żałobne, trzy obrazy inspirowane słowiańszczyzną i secesją oraz trzy teledyski.

YouTubehttps://www.youtube.com/watch?v=CJeURM8Jxu8
Facebookhttps://www.facebook.com/Wilczelyko.oficjalnie/posts/187358389549195

Ostatni teledysk powstał dzięki wsparciu pracowni „Absynt – Anna Mieszkowska” (strój aktorki) oraz Aleksandrze „Kruczej” Burskiej (zdjęcia na Cmentarzu Ewangelicko-Augsburskim w Warszawie.

Zakończenie tryptyku „Pieśni spoza czasu” to jednocześnie okazja by oficjalnie ogłosić, że w przyszłym roku z pewnością „Wilczełyko” będzie pracować nad nowym muzycznym materiałem. To, czy będzie to kolejny tryptyk, czy może większy zbiór pieśni, dopiero się okaże. Poszukiwany jest wydawca dla tego i następnych materiałów w formie fizycznej i cyfrowej.

W projekcie „Wilczełyko” udział biorą:

Błażej Grygiel – pomysłodawca, producent muzyczny i autor aranżacji. Na scenie alternatywnej obecny od dwudziestu lat, w zespołach takich jak Exlibris, Joy Machine i Hellectricity. Obecnie w szeregach Crystal Viper regularnie koncertuje na terenie całej Europy.

Anna Osmakowicz – wokalistka i trenerka wokalna, która oprócz nieskończonych pokładów entuzjazmu i ciepła wniosła do projektu ponad 30 lat doświadczenia na scenach Polski, Francji, Niemiec, Szwajcarii, Rosji, Azerbejdżanu, Japonii, Chin, Grecji, Węgier, Brazylii i Izraela.

Marta Różańska – śpiewa utwory popowe i ludowe, gra na gitarze. Uczestniczy w zajęciach Uniwersytetu Trzeciego Wieku działającego przy Sokołowskim Ośrodku Kultury.

Kuba Lachowski – zafascynowany ludową muzyką Polski i Rosji. Jego talent doceniono między innymi na scenach Warszawy, Sankt Petersburga, Kaliningradu i Moskwy. W 2020 roku opublikował solowy utwór „Bez cienia Twojej szansy”.

Oprawę graficzną przygotowuje Iwona „Evil Yvonne” Koźlarzewska, artystka tatuażu znana w całej Europie z wyjątkowego połączenia stylu neotradycyjnego z wpływami estetyki słowiańskiej

źródło: Wilczełyko

Dodaj komentarz