Nowy album SLASHA w Gibson Records!

Slash

Gibson powołuje do życia wytwórnię płytową. Pierwsze planowane wydawnictwo to nowy album Slash Featuring Myles Kennedy and the Conspirators! Płyta wydana zostanie we współpracy z BMG.

Przez ostatnie 127 lat Gibson – kultowa amerykańska marka instrumentów – była synonimem tworzenia i kształtowania brzmienia różnych gatunków muzycznych dla wielu pokoleń muzyków. Gibson ogłosił dzisiaj uruchomienie Gibson Records, z siedzibą w Music City, Nashville, TN, a strategicznym partnerem Gibson Records została wytwórnia BMG.

W ciągu ostatnich dwóch i pół roku Gibson zapoczątkował udane inicjatywy muzyczne oparte na ich kultowych markach, gitarach premium i niesamowitych artystach. Nie wspominając o przedsięwzięciach, które ponownie pobudziły fanów Gibsona i całą społeczność muzyczną: Gibson Artist Collections,Gibson TV,Gibson App, Gibson Generation Group (G3), Gibson Gives i nowo otwartyGibson Garage w Nashville.  Gibson Records to kolejny ważny krok przyczyniający się do ewolucji partnerskiej współpracy z artystami.

Kultowa muzyka, która inspirowała ruchy pokoleniowe, była nagrywana na gitarach Gibsona, od kiedy tylko można było te nagrania rejestrować. Gibson Records będzie współpracować z artystami Gibsona, aby produkować, nagrywać i promować ich twórczość, rozpowszechniając moc tej muzyki, tworząc i dostarczając gitarową muzykę w różnych gatunkach  fanom na całym świecie.

„Uruchomienie wytwórni płytowej, która służy naszym artystom, jest naturalną ewolucją naszej 127-letniej historii. Gibson Records będzie współpracować z artystami Gibsona, aby uchwycić, nagrywać i promować ich muzykę w ramach przyjaznego dla artystów partnerstwa” – mówi Cesar Gueikian, prezes marki Gibson Brands. „Gibson Records sprawi, że wszyscy w Gibson skupimy się na potrzebach naszego artysty, z większym zaangażowaniem i większą stycznością z muzyką. Jesteśmy podekscytowani uruchomieniem Gibson Records oraz ogłoszeniem, że Slash jest pierwszym artystą, który podpisał z nami kontrakt oraz że nawiązaliśmy współpracę z wytwórnią BMG.”

Wytwórnia Gibson Records ogłosiła również, że przy tym wydawnictwie nawiązała strategiczną współpracę z BMG, czwartą co do wielkości firmą muzyczną na świecie.

„To zaszczyt, że ta płyta będzie pierwszym wydawnictwem w nowej wytwórni Gibson Records”, mówi SLASH. „To z pewnością szczyt naszej współpracy, a działając tak blisko z Gibsonem przez tak długi czas, wiem, że będzie to wytwórnia, która naprawdę twórczo wspierać będzie swoich artystów. Mam tutaj na myśli nie tylko siebie, ale wszystich artystówi, z którymi zdecydują się pracować. Jest idealna”.

„Współpraca z Gibson Records i BMG stanowi ekscytującą i wyjątkową okazję do odkrywania nowych pomysłów na marketing i promocję płyty” – dodaje Jeff Varner, współzałożyciel Revelation Management Group (długoletni menedżer Slasha). „Pokazuje to prawdziwe zaangażowanie ze strony Gibsona wobec społeczności artystów i będzie służyć jako wzór dla przyszłych wydawnictw artystów. Współpraca z Cesarem i zespołem Gibsona zapewniła świeże podejście do tego, jak możemy wspierać wydanie albumu.”

„BMG gratuluje Gibsonowi uruchomienia nowej wytwórni i jest dumna ze współpracy z Gibson Records przy wydaniu inauguracyjnego albumu” – mówi Thomas Scherer, prezes BMG Repertoire and Marketing, (Nowy Jork i Los Angeles). „To idealne połączenie dwóch globalnych marek, które charakteryzuje niezrównane poszanowanie kultowych artystów i pełne szacunku podejście do obsługi ich kreatywnych talentów. Cieszymy się, że możemy być światowym partnerem nowego albumu Slasha z Mylesem Kennedy’m i The Conspirators i nie możemy się już doczekać, by zaprezentować ich nową muzykę fanom na całym świecie.”

Gibson:

GIBSON.COM | TWITTER | INSTAGRAM | FACEBOOK | GIBSON TV

Slash:

SLASHONLINE.COM | FACEBOOK | TWITTER | SPOTIFY | INSTAGRAM | YOUTUBE

BMG:

BMG.COM

Gibson:

Gibson, wiodąca kultowa marka gitarowa, od 127 lat kształtuje brzmienie pokoleń muzyków i melomanów w różnych gatunkach muzycznych. Założona w 1894 roku, z siedzibą w Nashville, firma Gibson Brands nie ma sobie równych wśród producentów instrumentów muzycznych, to światowej klasy rzemiosło, legendarne muzyczne kooperacje oraz innowacyjna ewolucja produktów. Portfolio Gibson Brands obejmuje wiodącą markę gitarową Gibson, a także wiele najbardziej lubianych i rozpoznawalnych marek muzycznych, w tym Epiphone, (od 1873 r.), Kramer, oryginalną markę gitarową MADE TO ROCK HARD, MESA/ Boogie i KRK, które od ponad 30 lat stoją za wspaniałą muzyką. Firma Gibson Brands oddana jest jakości, innowacjom i doskonaleniu dźwięku, aby miłośnicy muzyki przez kolejne pokolenia nadal mogli doświadczać muzyki ukształtowanej przez Gibson Brands. Więcej informacji na Gibson.com oraz na  Twitterze, Facebooku, Gibson TV, oraz Instagramie.

Slash:

Slash – kultowy, amerykański gitarzysta rockowy, autor tekstów i producent filmowy –  ma na koncie ponad 100 milionów sprzedanych płyt, zdobywca nagrody GRAMMY oraz siedmiu nominacji do Grammy, został wprowadzony też do Rock and Roll Hall of Fame. Slash wylądował na szczycie list przebojów ze swoim pierwszym solowym albumem, “Slash” (2010), na którym znaleźli się Ozzy Osbourne, Fergie, Myles Kennedy i inni. Niedługo potem założył swój obecny zespół Slash Ft. Myles Kennedy And The Conspirators, w którym występują: Myles Kennedy (wokal), Brent Fitz (perkusja), Todd Kerns (bas/wokal) i Frank Sidoris (gitara rytmiczna) – od dekady koncertują na całym świecie i tworzą muzykę. Grupa wydała dobrze przyjęty przez krytyków album “Apocalyptic Love” (2012), który szturmem wszedł na listę Billboard Top 200 Albums Chart, debiutując na czwartej pozycji i dał początek pierwszym w historii solowym hitom Slasha: „You’re A Lie” i „Standing In The Sun”. Slash wydał też “Nothing Left To Fear” (2013) ścieżkę dźwiękową do pierwszego filmu kinowego koprodukowanego ze SLASHfiction, jego wytwórnią filmowo-telewizyjną, specjalizującą się w horrorach. Drugi album zespołu „World On Fire” ukazał się w 2014 r., a tytułowy utwór „World On Fire” zajął pierwsze miejsce w US Rock Radio. W 2016 roku Guns N’ Roses ponownie zjednoczyli się, a Slash dołączył do Axla Rose’a i Duffa McKagana podczas historycznej trasy „Not In This Lifetime Tour”,która, wg Billboardu jest obecnie trzecią najbardziej dochodową trasą wszechczasów. Najnowszym wydawnictwem Slasha i jego zespołu jest uznany przez krytyków trzeci album “Living The Dream “(2018), który wg “Rolling Stone’a” wypełniony jest „gryzącym, filigranowym bluesem na końcu riffu, łkającymi solówkami pełnymi długich nut i riffów boogie-woogie”, a “Los Angeles Times” pisze o tym albumie, że pełny jest „nieoczekiwanych wpływów funku, boogie, bluesa i garażowego rocka”. Napędzany piosenką z Top 5 „Driving Rain” i singlem „Mind Your Manners”, a także najlepszymi recenzjami krytyków w karierze zespołu, “Living The Dream” zadebiutował w 10 krajach w pierwszej dziesiątce list najlepszych płyt i pod koniec światowej trasy formacji w 2019 roku,  kolejnych 7 singli grupy znalazło się w radiowym zestawieniu Top 10 Hit Singles. Więcej informacji:  www.slashonline.com

BMG:

BMG – od 2008 r. – jest czwartą co do wielkości firmą muzyczną na świecie, pierwszym nowym globalnym graczem w branży muzycznej ery streamingu, a także wytwórnią płytową i wydawcą muzyki w jednym. Uznana w 2020 roku przez Fast Company jedną z Najbardziej Innowacyjnych Firm na świecie, inicjatywa BMG jest wyjątkowa – nieustanne skupianie się na uczciwości i przejrzystości oraz obsłudze artystów i autorów piosenek. 20 biur BMG na 12 głównych rynkach muzycznych reprezentuje obecnie ponad trzy miliony piosenek i nagrań, w tym wiele z najbardziej znanych i odnoszących sukcesy katalogów w historii muzyki popularnej. Świeże podejście BMG obejmuje produkcję muzyki, filmów, książek, zarządzanie, merchandise, prawa pokrewne, a także publikowanie muzyki i nagrań na tej samej platformie usługowej. BMG należy do międzynarodowej firmy medialnej, usługowej i edukacyjnej Bertelsmann, do której należą też takie podmioty jak nadawca telewizyjny RTL Group, wydawnictwo Penguin Random House i wydawca czasopism Gruner + Jahr. Dzięki wieloplatformowej perspektywie, zintegrowanej platformie technologicznej i zaangażowaniu w pomoc artystom w maksymalizacji ich dochodów, BMG dąży do bycia najlepszą firmą w branży muzycznej do prowadzenia interesów. Więcej informacji: www.bmg.com

Dodaj komentarz